Kto wyczyści brudny dywan?

m do tej ostatniej kategorii. Moje bizancjum syfu nie świadczy za dobrze o moich kompetencjach do prowadzenia domu. Ale wiecie co? Są ważniejsze rzeczy, zwłaszcza jeśli nie odziedziczyło się po matce genu pedantyzmu. Oczywiście, t

Kto wyczyści brudny dywan? pranie dywanów wrocław

Perfekcyjna Pani Domu? Bardzo śmieszne

Jaką Panią Domu jesteś? Perfekcyjną, wystarczająco dobrą, czy może... hmm.. beznadziejną (żeby nie powiedzieć ***jową)? Ja się chyba zaliczam do tej ostatniej kategorii. Moje bizancjum syfu nie świadczy za dobrze o moich kompetencjach do prowadzenia domu. Ale wiecie co? Są ważniejsze rzeczy, zwłaszcza jeśli nie odziedziczyło się po matce genu pedantyzmu. Oczywiście, to jest przerysowane określenie, może grafomańskie nawet. Ale fakt faktem - sprzątanie nie jest moim życiowym powołaniem. I co z tego!


Wiosenne ścieranie kurzy

Kobiety bardzo lubią robić wiosenne porządki, chociaż jednocześnie zwykle są bardzo niezadowolone z tego, jak wygląda ich dom po zimie. Dzieje się tak dlatego, że sezon grzewczy sprzyja powstawaniu w domu większego lub mniejszego zadymienia i osadzaniu się kurzy na różnych, domowych urządzeniach. Również firanki i zasłony okienne po zimie nie wyglądają zbyt dobrze. Dlatego domowe porządki robione w okresie wiosennym zwykle zaczynają się od zdejmowania firanek i ścierania kurzy, a w dalszej kolejności gospodynie przystępują do mycia okien. Przeprowadzanie wszystkich czynności związanych z myciem okien sprzyja wietrzeniu domowych pomieszczeń, połączonemu ze zdejmowaniem powstałych w czasie zimy pajęczyn.


O tym, jak ważny jest porządek w miejscu pracy

Ważną kwestią w miejscu pracy jest to, żeby było czysto. Wiadomo, że nie zawsze mamy możliwość by zadbać o to we własnym zakresie, dlatego warto albo wynająć biuro w takim miejscu, gdzie usługa sprzątania jest wliczona w koszt, albo (jeśli nasza firma jest rozwinięta i ma swój biurowiec) poszukać zewnętrznej firmy sprzątającej. W pracy porządek jest bardzo ważny, zwłaszcza w przestrzeniach biurowych. Ład w najbliższym otoczeniu sprawia, że możemy się skupić na zadaniach, jakie mamy do zrobienia, a nie na śledzeniu warstwy kurzu na szafkach, czy też sterty porozrzucanych po biurze papierków.



© 2019 http://letanneur.com.pl/